Caribe - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Hidde Hondel - WaarBenJij.nu Caribe - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Hidde Hondel - WaarBenJij.nu

Caribe

Door: hidde

Blijf op de hoogte en volg Hidde

22 December 2010 | Nederland, Amsterdam

Olla,

Kort berichtje vanaf een terras aan het waterfront in marigot op Sint Maarten. We hebben de overtocht voltooid zij het met zeker in het begin weinig wind. Geen dag aan boord is hetzelfde, het is hard werken maar super genieten. Een verslagje volgt, maar internet toegang is beperkt. In ieder geval vieren we kerst rond de britisch virgin Islands en oudjaarsavond bij tintamare een klein onbewoond eiland naast Sint Maarten. Temperatuur is super tot erg warm. Truien jassen en Lange broeken zijn ver weg gestopt. Na 3 weken zitten we nu met een gedeelte van de crew op een terrasje te genieten.

Iedereen fijne kerstdagen en een heel gelukkig en gezond 2011.

Groet
Hidde

• 23 December 2010 - 03:06

Elja:

Klinkt heerlijk zo hier in de kou!! Doe wat zon hier heen sturen???

• 23 December 2010 - 05:31

Daphne:

Hey Hidde,
    Woehoe!!! Jij ook al zomers weer met Kerst en Oud & Nieuw...
    Pas maar op, straks bevalt het je enorm!? ;)

Hier is een witte deken neergedaald! Ik vind het erg leuk! Vooral nu 't vakantie is!

Hele fijne en gezellige Kerstdagen en een geweldig 2011!!!

Liefs

• 23 December 2010 - 06:49

Bea:

Fijn dat alles goed is gegaan en dat je kerst en de jaarwisseling in tropische sferen gaat doorbrengen lijkt mij ook heel bijzonder. Mooie kerstdagen en alle goeds voor 2011 van Ton en Bea

• 23 December 2010 - 07:49

Jacqueline:

Wauw wat klinkt dat lekker ;-)

Super fijne Kerstdagen!!

Een dikke kerstknuffel

• 23 December 2010 - 08:29

Willem De Klerk:

Hidde klinkt allemaal intensief met een hoge geniet factor. Ben benieuwd naar een foto van jou! ben je nog een beetje bruiner geworden?

Fijne kerst en alvast een gezond en gelukkig nieuwjaar.

• 23 December 2010 - 09:09

Rudi:

je mist niets oliebollen race gaat denk ik ook weer niet door 15cm ijs
    zo te zien wachten ze tot je terug bent

warme kerst dagen en alvast een perfekt nieuw jaar

• 23 December 2010 - 09:13

Marije:

Hi Hidde,

Bijzondere reis ben je aan het maken zeg, mooi avontuur!

Geniet ervan en fijne feestdagen!

Groetjes,
    Marije (HHH)

• 23 December 2010 - 11:10

Harmen:

Gefeliciteerd, je eerste Atlantische overtocht per schip. Wow dat klinkt toch wel goed zeg. Blij dat het allemaal goed is gegaan, ik zag al wat berichten op het schippers log dat de wind in het begin niet helemaal wilde meewerken. Weet niet waarom maar Tintamare deed me om een of andere reden denken aan de film Pirates of the Carribean. Voor anker voor een onbewoond eiland, klinkt lekker avontuurlijk. Geniet van het mooie weer.

• 23 December 2010 - 15:38

Annemieke:

Klinkt allemaal helemaal heerlijk. Wat een heerlijke oud en nieuw wordt dat denk ik! Vergeet niet te genieten! Kus!

• 23 December 2010 - 19:54

Albert En Esther:

We zijn erg jaloers :)

Jij ook een fijne kerst en alle goeds voor 2011

Groetjes A en E

• 23 December 2010 - 20:00

Marlous:

Zucht... Hier koud!!!
    Have fun daar en hele fijne kerst en alvast gelukkig nieuwjaar!

• 23 December 2010 - 22:06

Lenie:

Hey Hidde Wat klinkt dat goed zeg, erg leuk om te lezen allemaal.
    Groetjes en liefs van Lenie (mama Elja)

• 24 December 2010 - 09:08

Kim Vogelsang:

Hey Hidde klinkt weer gezellig! Hier is het koud en een pak sneeuw dus ff wat anders. Jij ook hele fijne dagen en geniet ervan.

Kus Kim

• 24 December 2010 - 15:13

Janny:

Hoi Hidde,Het zal wel bijzonder zijn om kerst in de zon te vieren,maar met goeie mensen om je heen maakt het niets uit.Fijne en gezellige kerstdagen.Genieten maar.!!

• 27 December 2010 - 08:47

Sander:

Ik hoop dat je mooie en zeer zonnige Kerstdagen hebt gehad. Hier vorst, sneeuw, ijzel kortom allerlei ellendige wnter perikelen. Maar de K-dagen waren prima binnen. Voor jou ook alle beste wensen voor 2011.