het gaat beginnen - Reisverslag uit Muiden, Nederland van Hidde Hondel - WaarBenJij.nu het gaat beginnen - Reisverslag uit Muiden, Nederland van Hidde Hondel - WaarBenJij.nu

het gaat beginnen

Door: hidde

Blijf op de hoogte en volg Hidde

01 November 2010 | Nederland, Muiden

Na een heel gezellig weekend in Muiden met de Muider Hardzeiladagn is het nog 3 kwartier en dan gaat mijn reis beginnen. Als het goed is heb ik alles gepakt, alles geregeld wat ik wilde regelen. Zoniet, dan toch. Ben er klaar voor.
Vanmiddag stap ik in Rotterdam aan boord, het schip komt te liggen aan de Holland Amerika lijn kade (vlakbij Hotel New York). Ook wel een speciale plek om van te vertrekken.
Morgen gaan dan echt de trossen los en zullen we naar Brest vertrekken.
Als het goed is zullen we daar komend weekend aankomen.
Iedereen heel erg bedankt voor de leuke reacties, berichten, sms-jes etc. een van mijn dromen komt uit en ik ga ervan genieten. Ik probeer jullie op de hoogte te houden.

(en voor de Muiders die op de Johanna Engelina waren en dit lezen: YES WE CAN)

Groet
Hidde

• 01 November 2010 - 13:36

Arie Buijs:

Hiddel, Good luck and have fun!

• 01 November 2010 - 13:37

Elja:

Leef je droom en maak er een supertrip van. Dit is je zo gegunt

• 01 November 2010 - 13:40

Nicole Ollivier:

Beste Hidde,

Heel veel succes en kom behouden terug, want de Vlietdagen 2011 kan niet zonder jou!
    Groetjes Nicole

• 01 November 2010 - 14:03

Alexandra Verbeek:

Super, man...
    Have fun.

• 01 November 2010 - 14:47

Floris:

Ben toch wel jaloers.
    Heel veel plezier.En maak weer eens wat foto`s

• 01 November 2010 - 16:18

Hidde:

@Michelle dat is hem zeker.

• 01 November 2010 - 16:21

Harmen:

Wat een schip zeg, super dat je daar zo'n geweldige reis mee gaat maken. En ook uit Rotterdam vertrekken, helemaal af. Behouden vaart en geniet ervan!

• 01 November 2010 - 17:52

Annemieke:

Lieve Hidde, ongelofelijk veel plezier! Het is al je tweede huis met je tweede familie dus komt vast goed. Super leuk en stoer dat je gewoon precies doet wat je het liefste wilt. Je bent een held. Geniet! Kus Miek

• 01 November 2010 - 18:07

Jacqueline:

Hey super stoer van je ;-) Heel veeeeel succes met deze mooie tocht!! en vergeet geen foto's te maken

dikke knuff

• 02 November 2010 - 22:16

Lenie:

Hoi Hidde Wat leuk dat we je kunnen volgen op de Amsterdam. En als echte Rotterdamse vind ik het leuk dat je uit Rotterdam vertrokken bent. Groetjes van Lenie (mama van Elja, maar dat wist je neem ik aan wel)

• 04 November 2010 - 09:35

Bea:

Hoi Hidde
    Wat leuk dat je zo gevolgd kan worden
    Een fantastische mooie reis toegewenst van Ton en Bea.We gaan je volgen ben benieuwd,naar de verhalen en natuurlijk de foto's.

groeten van Bea

• 04 November 2010 - 21:58

Niek:

Ha Hidde, ook namens ons een hele goede reis, hier stormt het een beetje, dat is bij jou vast alweer over.
    groet, Angelique en Niek.