Nog 9 dagen - Reisverslag uit Muiden, Nederland van Hidde Hondel - WaarBenJij.nu Nog 9 dagen - Reisverslag uit Muiden, Nederland van Hidde Hondel - WaarBenJij.nu

Nog 9 dagen

Door: hidde

Blijf op de hoogte en volg Hidde

23 Oktober 2010 | Nederland, Muiden

Nog 9 dagen.... dan stap ik voor 3 maanden aan boord van de Clipper Stad Amsterdam. Zoals veel mensen wel weten heb ik de afgelopen jaren vaker op de clipper gevaren tijdens tochten in Nederland. Een droom is het voor mij om langer mee te varen. Deze droom gaat uitkomen. Maandag 1 november stap ik in Rotterdam aan boord, vanuit rotterdam zullen we naar Brest, Lissabon, Canarische (W)eilanden en begin december oversteken naar het Caribisch gebied. Begin februari stap ik af op Martinique.
Op deze site wil ik proberen reisverslagen te plaatsten. Of dit gaat lukken weet ik niet, aan boord is geen internet, ben dus afhankelijk van internet(cafe's) in de havens en uiteraard de tijd, maar als je het niet probeerd wordt het sowiezo niks.

Groet
Hidde

• 23 Oktober 2010 - 19:55

Elja:

ik ben echt dik vet jaloers!! maar zo gaaf voor je

• 23 Oktober 2010 - 20:26

Janny Van Den Hondel:

Ha Hidde ,Wat een leuk veslag.Ik ga het zeker volgen.Veel succes met het meemaken van je droom!!liefs mam.

• 23 Oktober 2010 - 22:00

Hoi Hidde,
    Wat leuk om via deze site je reis te kunnen volgen!
    Ben wel een beetje jaloers op je!

Sukses met je voorbereidingen!

• 23 Oktober 2010 - 22:02

Harmen:

He broer, ziet er goed uit allemaal. Mooie reis, ben benieuwd naar je ervaringen en foto's, vooral van de grote oversteek.

• 24 Oktober 2010 - 09:22

Harrie H2M:

Hey Hidde,

denk eraan: het gaat om de REIS! de Ervaring; díe telt.

Enjoy Enjoy!

groetjes,
    Harrie

• 24 Oktober 2010 - 14:33

Maaike:

Hey Hidde, wat super gaaf!!! Ik heb net de tall ships van de race of the classics binnen gehaald. Geniet ervan!!! En ik ben benieuwd naar je verhalen!!!
    Groeten!

• 24 Oktober 2010 - 15:22

Kim Vogelsang:

Hey Hidde,
    ik zie je maandag denk ik nog wel even maar heel veel plezier in ieder geval. Jammer dat we niet samen kunnen varen maar wij doen in Muiden nog wel een keer een biertje.

Groetjes Kim

• 25 Oktober 2010 - 06:20

Peter Van Soest:

Beste Hidde,

Veel plezier en we zullen je proberen te volgen. Hoop dat je niet zee ziek wordt, dus dat je ECHTE zee benen hebt.

• 25 Oktober 2010 - 17:49

Michelle:

Cool! Enneh, precies op tijd terug voor de Muziekavonden!?!

• 29 Oktober 2010 - 21:03

Jacqueline:

Hey Hidde,

Onwijs veel plezier en geniet van elk moment tijdens je reis!!
    Helemaal toppie ;-)have fun!

xx

• 31 Oktober 2010 - 20:28

Janny.:

Ha Hidde,
    Nog een dag,toch wel spannend.Je kunt 100 foto´splaatsen in je reisverslagen.Liefs niet alleen van de mast.
    lieve groet van Jos en mij.

• 01 November 2010 - 07:59

Sander Stoffel:

Goede reis en behouden vaart

• 01 November 2010 - 11:43

He hidde,
    Laatste dag, Heel veel plezier, geniet ervan, goede vaart en behouden thuiskomst!
    Jos

• 02 November 2010 - 13:59

Hoi Hidde,
    Het blijft een pracht gezicht om de STAD Amsterdam te zien vertrekken!
    Was wel koud en nat maar jullie zoeken de zon op! Geniet!!!
    Jos